Ще в далекому 16 столітті видатний англійський філософ Френсіс Бекон нарікав на те, що наукові відкриття відбуваються повільно і багато в чому випадково. Він намагався знайти підходи і алгоритми, які дозволили б перетворити «створення нового» в системний, постійний процес. Відтоді пройшло чимало часу і сьогодні суспільство має в своєму розпорядженні чимало теорій творчості і креативності, які допомагають нестандартно дивитися на існуючі проблеми і пропонувати нетривіальні рішення. Ці теорії можуть бути корисними в самих різних областях людської життєдіяльності.
Теорія Грехема Уоллеса, заснована ще в 1926 році як осмислення ідей Пуанкаре, стверджує, що творчість нерозривно пов'язана з працею людини, з кропіткою роботою, але при цьому часто вимагає відходу від проблеми, розслаблення, переключення уваги.
Відповідно до цієї теорії, можна виділити чотири стадії творчого мислення. Так в творчому процесі можна спостерігати період підготовки, коли перед людиною постає певна проблема або потреба і вона, можливо, навіть втративши надію, намагається її вирішити, але не може. Далі настає період інкубації - людина, часто вже знесилена, відкладає вирішення проблеми і займається іншими справами. Свідомість людини отримує необхідний відпочинок, розрядку, але в той же час, підсвідомість не забуває проблему і раптом людина знаходить, як правило, абсолютно несподівано, можливе рішення загадки - це вже етап осяяння. Але ідею треба правильно оцінити, довести «до розуму» і вирішити технічні питання, що є компетенцією останнього етапу - верифікації.
Прочитайте казку ТУТ та вирішіть задачу:
"Це ви стоїте на садовій доріжці і вам треба тягнути жереб:
Що б ви стали робити, опинившись на місці цієї нещасної дівчини?
Або ж що б ви їй порадили?
(ваш варіант вирішення напишіть в коментарях до цього розділу):
Ознайомтеся з алгоритмом рішення креативних завдань
За плідну працю я вам приготувала подарунок -корисне відео "13 ідей як прискорити роботу мозку"
1 вариант Я бы громко закричала "Ура-а-а-а!". Прыгала и веселилась, доказывая всем, что камень белый.
ОтветитьУдалить2 вариант Я бы попросила показать второй камень.
Я бы на месте девушки сказала, что я знаю про обман. И пока мошенник не поменяет черный камень на белый, я тянуть не буду.
ОтветитьУдалитьПорада дівчині: щоб дістали другий камінчик,таким чином викрити шахрая.
ОтветитьУдалитьПеревірити камінці в мішочку та викрити шахрая
ОтветитьУдалитьЯ б на місці дівчинки під час витягування камінців, зажала в ріці білий камінець і замінила його на чорний.
ОтветитьУдалитьАбо випадкого впустила торбинку з камінціми і потім перевірила, чи всі камінці на місці.
1. Проверила наличие камней в сумке.
ОтветитьУдалить2. Достать сразу 2 камня из сумки.
1. Предложила камушки, которые выбрала сама.
ОтветитьУдалить2. Предложила бы поменять наоборот цвета в задании.
1.Достать два камушка сразу и таким образом раскрыть обман.
ОтветитьУдалить2.Постараться изменить условие жеребьевки, чтобы черный камень давал право не выходить замуж.
Перед тем как тянуть камень испачкать руки чем-то белым и вовремя вытаскивания камень станет белым.
ОтветитьУдалитьДістала б 2 камінця.
ОтветитьУдалитьПорадила б дівчині йти працювати, щоб допомогти батьку віддати борг.